SOMMARÅNGEST!

Även om jag pratar lite osammanhängande så är denna video sååååå VIKTIG att se! ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej, tack för en bra video, jag förstår vad du menar och känner igen mig. Jag har också socialfobi som förstör mycket av de här sakerna som ska vara roliga egentligen men som bara gör en stressad eftersom man inte har någon att göra dom tillsammans med, och sen känner man skam över att inte ha det. Jag skulle ex vilja resa mycket, men har bara pojkvännen som inte gillar värme att göra det med så därför blir det inget av. för mig har det blivit så att jag har jobbat hela somrarna i flera år istället.

Svar: Men gud vad jag känner igen mig i det! Man vill så mycket men har ingen att göra det MED... :( <3
Isabell. ♀

2019-06-16 @ 21:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0