Frågor.

 
Vad är ditt namn? Isabell.
Hur gammal är du? 25 år.
Bor du ensam eller med någon/några andra? Jag bor själv!
Hur lång är du? Jag är ca 170.
Vad spenderar du mest pengar på? Mat, räkningar och skönhet tror jag.
Hur många syskon har du? Jag har en storasyster.
Bor du i hus/lägenhet/radhus eller annat? Jag bor i lägenhet, i en 2.a.
Vad gör du varje dag? Städar, haha!
Vad har du alltid i kylen? Mjölk, bubbelvatten och tomater.
Är du en morgon- eller kvällsmänniska? KVÄLLSMÄNNISKA! 100%
Vad jobbar eller pluggar du? Jag är egentligen sjukskriven men praktiserar/arbetstränar/jobbar extra på en förskola och har jobbat där i ca ett halvår.
Har du bra självförtroende? Nej, tyvärr.
Vad har du för planer för framtiden? Vill gärna resa, innan jag stadgar mig med hus, hund och barn. Sedan är drömmen ett hus på landet med min egen familj! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0