Frågor!

♦ Vad har du för klädstil? 

Jag har ganska enkel klädstil. Använder mest svarta leggings och kjolar. Gillar mysiga crop-tops!

 

♦ Bär du ofta smycken? 

Nja, jag har armband ibland och sedan har jag örhängen på mig hela tiden.

 

♦ Färgar du håret?

Nej, och har aldrig gjort!

 

♦ Vad äter du helst till frukost? 

Mackor och kaffe! Äter youghurt och smoothies ibland men tröttnar snabbt.

♦ Vilken är din favoritfrukt? 

Jag gillar mest exotiska frukter! Gillar melon, ananas, passionsfrukt, vindruvor osv.

 

♦ Favoritbär då? 

Gillar det mesta! Smultron, hallon, jordgubbar blåbär osv.

 

♦ Vad har du för hudvårdsrutin? 

Avsminkningsservetter, toner och aloe vera! Ansiktsmask på söndagar. Skrubb i duschen.

 

♦ Senaste inköp? 

Massa gott från Matsmart.se ♥

 

♦ Dagens tacksamhet?

Att det ÄNTLIGEN är fredag!

 

♦ Tränar du helst hemma eller på gym?

Hemma! Förut på mammas jobbs gym. Klarar inte av mycket folk pga. social fobi!

 

♦ Vad använder du för smink till vardags? 

Primer, concealer, puder, mascara är väl huvudingridienserna eller vad man ska säga.

♦ Vad fikar du helst på café?

Det beror helt på mitt humör! Alltid kaffe eller latte, sedan varierar det mellan macka och nån nötfri bakelse typ.

 

♦ Det pinsammaste som har hänt på senaste? 

Ingen aning faktiskt. 

 

♦ Vilken är din favoritmat? 

Älskar grillat och tacos! Men även lax, mammas köttfärsås och olika pastarätter.

 

♦ Vilken är din favoritdryck?

Dricker mest bubbelvatten, men älskar kaffe och pepsi max också!

 

♦ Vad jobbar du med?

Barn! Jobbar på förskola. 

♦ Jobbigaste just nu? 

Min trötthet och IBS-mage!

 

♦ Vilken är din favoritblomma? 

Liljekonvalj.

 

♦ Hur ser en perfekt fredagskväll ut? 

Beror på hurmör, men t.ex. en god middag och en bra skräckfilm i soffan.

 

♦ Vilken mat går snabbast att laga för dig? 

Att värma färdigmat i micron, haha. Men det kanske inte räknas som att "laga"?

 

♦ Hur ofta dammsuger du? 

Minst en gång i veckan! Oftast söndagar. 

 

♦ Hur många par skor har du? 

Jag vet inte. Jag hade jättemånga förr men har sålt och skänkt då jag inte använde dom. Men kanske ca 8st.

 

♦ Vad tycker du om sex innan äktenskapet? 

Jag tycker att det är upp till var och en!

♦ Vilken är din favoritserie? 

Prison Break, OITNB, Bron, O.C, Solsidan osv. Finns så många! 

 

♦ Något du borde göra just nu? 

Packa ner dom sista julsakerna.

 

♦ Något du har massor av hemma? 

Drickor, filmer, och leggings. Haha!

 

♦ Det roligaste idag?

En kommentar från ett barn på jobbet.

 

♦ Och det jobbigaste?

Det har varit en stressig, hektisk och intensiv dag på jobbet. 

♦ Vad har du för favoritgodis? 

Choklad, helst kindermaxi!

 

♦ Röker du? 

Nej, feströker ibland men väldigt sällan!

 

♦ Snusar du?

Nej!

 

♦ GIllar du att kolla på skräckfilm? 

ÄLSKAR skräckfilm!

♦ Läser du många bloggar?

Inte en enda faktiskt! Förr läste jag hur många som helst, men nu, ingen! 

 

♦ Vilken är din favoritsort på Marabou?

Tål inte Marabou!

 

♦ Favoritsmak på chips då? 

Hmm... Vanliga lättsaltade eller tryffel tror jag. 

 

♦ Tar du mest bilder med kamera eller mobil? 

Mobilen helt klart! Kameran använder jag mest till YouTube.

♦ Vad läste du när du var yngre?

Jag läste inte om jag inte var tvungen! Hatar att läsa.

 

♦ Vad var ditt första jobb? 

Har praoat och praktiserat flera gånger, men mitt första betalda jobb var på en förskola även det.

 

♦ Vad skulle du göra om du vann en miljon?

Spara, skänka och resa!

♦Vad är ditt drömjobb? 

Oj! Kanske nåt med djur.

 

♦ Det snyggaste i ett kök?

Drömmen är ju en köksö och stora ytor!

 

♦ Är du lycklig?

Till och från ja.

 

♦ Har du blivit dumpad? 

Ja.

 

♦ Och har du dumpat någon? 

Japp.

♦ Hur länge har du bloggat? 

Sedan 2007, HELT sjukt länge ju!

 

♦ Hur bor du?

I min alldeles egna bostadsrätt, en 2:a.

 

♦ Hur vill ni bo? 

I framtiden vill jag ha ett hus på landet!

 

♦ Tuggar du tuggummi? 

Ja varje dag, dock mer förut.

♦ Handlar du mycket begagnat? 

Jo då, älskar second hand!!

 

♦ Vad stör du dig mest på hos andra? 

Oj, finns ju SÅ mycket! Haha.

 

♦ Favoritparfym? 

Någon från Alyssa Ashley tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0