lördag

Har precis städat rummet. Duktiga mig! Lite senare ska jag och Therese åka och köpa middag, för mamma och pappa är på kryssning med några vänner. Jag lovar att mamma kommer köpa en sådan där stor ask med tuggummin i till mig i julklapp. Jag älskar sånt och det finns bara på Vikingline som dem åker med.

Apråpå  julklappar så är det andra-advent imorgon och Lucia/julmarknad nere på stan så då ska jag nog ner och köpa julklappar om jag har tid och lust. Fast det är ju alltid kul! Jag har pappa, Therese, mormor och morfar kvar att köpa åt.
Ha det toppen, kramar!

Kommentarer
Postat av: johanna

vi ses imorn!:>

2008-12-06 @ 16:41:19
URL: http://johannanorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0