Museum och vinterskor.

Idag åkte vi till Stockholm med klassen och gick på museum. Efter det drog jag, Johanna och Emma hem till Emma och tog det lugnt och inte gjorde nåt särskilt, vilket var skönt för det var verkligen snorkallt idag så det var skönt att få värma sig och ta det lugnt. Johanna satt vid datorn, jag vid nintendo och Emma vid mobilen :) Nyss kollade jag på Idol med familjen och imorgon ska jag shoppa lite med Johanna och Rebecca. Jag behöver verkligen nya vinterskor. Jag har bara ett par håliga tygskor nu och mina såkallade vinterskor är jättekalla och för stora.

Jag tänkte försöka från och med imorgon att uppdatera min blogg lite mer med outfits och så. Då behöver jag inte skriva så mycket utan mest bjuda på en bild tänkte jag. Får se om det blir bra. Ciao puss puss!

Kommentarer
Postat av: rebecca

både du, jag och johanna skrev om att vi behöver vinterskor för att vi bara går med tygskor :D haha konstigt va? ;>

kul det ska bli i morgon! <3

2008-11-21 @ 23:41:45
URL: http://rebeccatalarut.blogg.se/
Postat av: johanna

det var trevligt :>

synd att vi var så trötta bara, eller i varje fall jag! förlåt :/

fin bild! du är så söt du :>

<3

2008-11-22 @ 18:58:27
URL: http://johannanorlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

jätte fin bild!

:D

<33

2008-11-22 @ 21:51:27
Postat av: emma

oj haha det var från mig ;)

2008-11-22 @ 21:51:55
URL: http://kanelbuullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0