min dag/kväll

Måndagen har rullat på bra men väldigt sakta, men det var otroligt skönt att slippa spanskan idag iallafall!  Hoppas det blir samma sak imorgon med. Efter skolan såg vi på en film hos johanna och tände ljus, det var mysigt eftersom det spöregnade på vägen hem. Imorgon har vi matte-prov och jag fattar hälften av det. Men Therese har lovat att förklara för mig ikväll så då kanske jag fattar mera, det brukar jag göra när hon förklarar.

Som jag har sagt så bloggar jag ju inte så mycket längre men antingen har jag inte tid eller så har jag inget att skriva om (som nu) och föresten så funkar inte mitt internet på min "egen" data. Men Johanna tyckte att jag skulle lägga in bilder på mina outfits eftersom jag inte har så mycket att skriva om,  jaa varför inte... kanske ska börja med det då. Nu ska jag i väg till jysk och köpa en ny kudde sen måste jag plugga lite och sen kolla på Prison Break. Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker att du skriver jätte bra! alltså intresant på nåt sätt.. & jag tycker verkligen att du borde lägga in bilder på dina outfits! do it ;>

2008-11-10 @ 18:43:43
URL: http://johannanorlin.blogg.se/
Postat av: ems

sätt in dina fina snö bilder!!

:D

2008-11-21 @ 16:38:16
URL: http://kanelbuullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0