be yourself everyone else is taken!

Beck gick hem för nån timma sen, vi försökt att plugga! Vi ska ju prata om Satanismen på engelska imorgon..usch. Det kommer nog gå ganska dålig om jag ska vara ärlig..eller så kommer jag skratta mig igemon allt. Fy! Idag har det inte hänt något speciellt, vi såg typ på film hela dagen. Om judar..det är hemskt!  Men jag har också varit duktig och lämnat in min uppsats om evolutoinen och gjort ett omprov i HKK. Imorgon ska jag försöka göra andra delen i HKK. Nog om det tjafset. På tisdag nästa vecka ska vi till gröna lund!!! Och imorgon ska jag grilla. Trevligt. Nu ska jag duscha och dricka vaniljte som varje vardagskväll.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0