Håkan Hellström hovet 2010!

Igår var vi som sagt på Hovet och kollade på Håkan Hellström. Vilket var helt fantastiskt! Verkligen! Vi sjöng och skrek och dansade så mycket det bara gick. Så himla himla underbart fint!!! Jag fick lyckorus i hela kroppen och man tänkte inte, bara sjöng falskt och högt som satan. Händerna sved och jag lät som en gammal knarkare efteråt. Hade knappt någon röst alls och sådant är så himla härligt.Ringde Syster flera gånger bara för att hon skulle få va en del av allt. Och Jessica. Åhhhhh det här var helt galet bra och jag kan fortfarande inte fatta hur himla bra det kan bli!!! ♥












En liten video med mina inspelningar. Lite skakigt eftersom man inte kunde stå still och lite falsk sång. Det enda som var lite synd var att mitt minneskort blev fullt, så allt det fina kom inte med. Jobbigt det där, men fint som attans! ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Var tvungen att kolla in i Håkanarkivet, och nu känner jag mig sjukt creepy när jag ser att det här var från 2010. MEN JAG VAR DÄR!!!!!

Svar: Haha åh, gud vad jag grät då alltså! Min kompis fick ringa efter skjuts sen för jag hade ingen röst. Precis som det ska vara. Finaste Håkan alltså, herregud!
isabell.

2014-02-19 @ 23:43:23
URL: http://www.patetikekonst.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0