a different way.

Härlig dag! Vaknade vid 11, sedan låg jag och drog mig ett tag. Sedan har jag lyssnat på Temilia ♥ samtidigt som jag har städat hela huset. Jag har tvättat, hängt upp tvätten, diskat och gjort allt man kan tänka sig.
Känner mig jätteduktig nu! Som en riktig hemmafru. Funderar på att ta en promenad ute i mörkret snart. Vi får se hur det blir med den saken. Eller om jag lägger mig på golvet och dricker te och planerar för vintern. Hmm..svårt det där. Och om 2 timmar och 30 minuter är det Grey´s. Tummen upp.
Imorgon blir det att intervjuva på Bibblan och sedan ska jag lämna in en lapp och funderar även på att gå och kolla upp min mage. Hmm..svårt det där också.


Snygga.. eller nått åt det hållet, jag vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0