just the way you are.

Just nu sitter jag och lyssnar på musik samtidigt som jag försöker skriva klart en typ av uppgift. Alltså jag har så ont i magen, vad är det för fel? Det har ju gått flera veckor, kanske månader.
Ikväll är det Grey´s Anatomy och imorgon efter skolan nån gång ska jag till synsam. Jag ska öva att sätta in linser, haha!  Sedan har jag och mamma lite planer för i Augusti också, men det är ju ett tag kvar.

Var ute nyss, det var iskallt asså! Snart är det dags att börja använda vinterjackan och ta fram kängorna. Hörde på Vakna med the Voice att det ska bli den kallaste vintern på 1000år i år. Och snart är tydligen snön här.
De flesta säger kanske usch...men jag säger åhh va mysigt. Jag hatar att frysa men det är ju hur mysigt som helst med snö och tjocka kläder. Tänkt allt man kan göra, åh!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0