dom 999 saker jag aldrig skulle göra, dom vägs upp av de 999 värre saker jag redan gjort.

Jag har legat i sängen i drygt 4 dagar nu, när ska jag bli frisk egentligen?
Detta har jag i alla fall pysslat med:
Känt mig prickig.

Blivit äcklad av vädret...

Skrivit lite på en otroligt krånglig skoluppgift.

Gått omkring i pyjamas varje dag.

En sak jag inte förstår mig på: Matematik.
Två saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Lampa och Tavla.
Tre saker jag gör just nu: Dricker te, kollar på Glee och tycker synd om mig själv för att jag är sjuk.
Fyra saker jag vill göra innan jag dör: Roadtrip, ha en walk-in closet, simma med delfiner och trivas med mig själv.
Fem saker jag kan: Mysa, skratta, bada, oroa mig och dyka.
Sex saker jag inte kan: Rita, prata inför stor folkgrupp, gå upp tidigt på en vardag, plugga, nudda nästan med tungan och sluta oroa mig för allt och alla.
Sju saker jag tycker att du ska lyssna på: Dina nära&kära, Håkan Hellström, KENT, The Kooks, Markus Krunegård, JJ, Säkert! (Annika Norlin)
Åtta favoriträtter: Grillat kött med potatissallad, Tacos, Avokadosallad, Lax, Mammas köttfärssås och spaghetti, Kinamat, Kyckling och ris, Hemmagjorda hamburgare.

Kommentarer
Postat av: Therese

jag blir så skadeglad åt bilden från köksfönstret! haha!

2012-04-04 @ 18:12:40
URL: http://thrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0