Gekås - Ullared.



























Här har ni lagom suddiga bilder på det mesta jag köpte på Ullared i lördags. Köpte massor av julklappar också som jag tyvärr inte kan visa. 

Bussen mot Ullared (Gekås) gick 00:15 på natten och vi var framme ca 06:30. Det var hur stort som helst och väldigt billigt! Jag tycker faktiskt att det var jättekul och jag fyndade hur mycket som helst, mest behövliga grejer såklart!  Vid 10 tiden var det dock proppat med folk, gick knappt att ta sig fram med kundvagnarna..! 
Som tur var hade dom 72 st kassor så det gick faktiskt väldigt smidigt. Vid halv 2 var alla helt utmattade och jag var/är verkligen så nöjd man kan vara! Och pank. 

Kommentarer
Postat av: aasaandqvist.blogg.se

Jättefina grejer du köpt! :)

klänningarna kommer passa dig kanon :)
kram finaste Bella ;*

2013-11-13 @ 11:33:38
URL: http://aasaandqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0