i can´t fear death no longer, i´ve died a thousand times.

Dagens frisyr: Utsläppt med rosett:
 
Dagens händelser: Varit hos doktorn och strosat runt på stan och fixat lite ärenden.
Dagens planer: Klippa luggen, redigera bilder, försöka förstå mig på maskinen jag ska sova med inatt ovh kolla repriser av "Så mycket bättre".
Dagens vill ha: En egen lägenhet och massa fina saker jag såg på stan idag.
Dagens kläder: Några plagg är från GinaTricot, men det mesta är second-hand:
 
Dagens köp: En tröja jag suktat efter ett tag och som nu var på rea.
Dagens känsla: Förvirrad och utmattad.
Dagens smink: Det vanliga:
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: sofie

sv: taack så mycket :) har tyvärr tystnadsplikt så får inte säga "/

2013-11-25 @ 21:56:41
URL: http://nattstad.se/sofielundberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0