min påskafton.

Min Påsk-helg har varit riktigt fin. Vi har bl.a. hjälp Tobbes bror och hans familj att flytta.
Äsch jag låter bilderna tala för sig själva istället! Se och njut:
 
Vi solade ute på Tobbes altan. Alltså sommarvärme säger jag bara!
 
 
Vi var även ute på skärtorsdagen, på Slakthuset. Vad gör man inte för de man älskar? Haha.
 
 
Hela lördagen gick till att hjälpa Tobbes bror, hans fru och deras söta dotter Emma att flytta, Vi bar tunga lådor hela dagen i solsken, det kallar jag träning alltså! Helt slut på kvällen och träningsvärk överallt!
 
 
Har ju även ätit Mammas goda påsk-middag här hemma! Juste GLAD PÅSK (i efterskott) förresten.
 
Imorgon ska jag till sjukhuset för att ta massa prover, ska även lämna blodprov till min utredning. Så från och med nu så ska jag fasta!
Efter sjukhuset blir det körskolan. PUSS!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0