random lista med random frågor om random saker.

Vad har du gjort idag:
 Jag har kört bil nästan hela dagen och pluggat lite. Resten av kvällen ska jag äta god mat, handla med mamma och kolla på bästa filmen Girl interupted (och kanske plugga).

Bilder på ett ställe du tycker om: Mitt älskade landställe!!!

Vilken är din senaste googling: Det hade med tatueringar att göra iaf.

Vad åt du till middag idag:
 Inte ätit än men ska äta korv, tror jag, haha.



Vad köpte du senast?
 Massa saker. Visar allt i ett annat inlägg sen!

En bild från i somras: Hade typ inga kvar på datan...

 
 

 

Den bästa frukten är:
 Exotiska! Melon, vindruvor, kiwi, ananas, sharonfrukt, illgröna äpplen.

Och den bästa grönsaken:
 Mini-tomater, så sjukt gott! Dom ska vara hårda, kan seriöst äta som lösgodis!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0