this is the kind of tired that sleep can´t fix.

Frågorna:
1. Har du ett namn som bara din familj kallar dig?
Ja, t.ex. Kurre och Bell.
2. Har du någon ovanlig/konstig vana?
Oj, jag har så otroligt många! Jag har så mycket tvångstankar som jag inte orkar skriva ner just nu. Haha säger jag bara!
3. Har du några konstiga fobier?
Bananer, trånga utrymmen, insekter och ormar.
4. Vilken sång älskar du i hemlighet och sjunger när ingen hör?
Oj, det finns så mycket. Jag älskar låtar som bara skriker NOSTALGI. Typ dessa.
5. Har du några nervösa vanor/ vad gör du när du blir nervös?
Biter extra mycket på naglarna!
6. Vilken sida av sängen sover du på?
Olika, men mitten antar jag.
7. Vad var ditt fösta gosedjur och vad hette det?
Jag var inte så mycket för sånt men kanske en elefant jag hade som hette Dumbo.
8. Har du något som du ofta säger åt andra att göra men aldrig gör det själv?
Hmm...inte vad jag kan komma på just nu. Att inte sjunga högt kanske, fast det gör jag själv jämt. Typ.
9. Vilket håll står du åt i duschen?
Utåt.
10. Vilken är din favoritmat som är "dåligt" men du älskar att äta det iaf?
Alltså dåligt vet jag inte, det jag gillar mest kan vara ganska nyttigt om man säger så. Men hmm... pizza är ju gott. Sedan älskar jag choklad av hela mitt hjärta, men det är ju inte direkt mat kanske.

Åtta frågor om dig själv.
Namn? Isabell Berglund. 

När fyller du år? 7 Augusti. (Fyller 20 i år)

Några piercingar? Öronen bara.

Några tatueringar? Japp och snart 2 till! 

 

Vem älskar du mest på denna jorden? Min familj och Tobbe såklart!

 
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Tillsammans med Tobbe! Sover alltid dåligt utan honom. 
 

Vad har du på dig just nu? Mjukisar, blommig tröja, trosor, bh och strumpor.

Vad tycker du mest om hos dig själv? Mina ögon.

Vad är du bra på? Tänka och oroa mig alldeles för mycket! Och att vara envis och säga vad jag tycker.

Vad hatar du? T.ex detta..: ↓
Nu kommer folk säkert reagera, men jag har förklaringar till varför jag tycker som jag gör och det gäller INTE ALLTID! Okej? Bra. 
 

Sex frågor om idag.
Vad har du gjort idag? Pluggat, pluggat och pluggat. Ska snart klippa mig och hoppa in i duschen.
Vad ska du göra nu? Ta medicin, packa och duscha.
Har du gjort något dåligt idag? Inte förutom att stressat som vanligt.
Vad har du ätit idag? Korvstrognoff eller hur det nu stavas. 
Har du duschat idag? Nej, ska göra det snart!
Är du trött nu? Jag är alltid trött.

 

Annat.
Hur mår du just nu? Sådär. Glad för att Thailandsresan nu är bokat men trött på den här jävla teorin och är stressad som fan! Händer lite för mycket just nu...
Är du hungrig nu? Nej. 
Vad är klockan nu just nu? 18:43.
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Bloglovin, blogg.se, ask.fm och youtube.

 
Musik.

Lyssnar du på musik just nu? Ja, Krunis just nu.
Vilket är ditt favoritband/artist? Först och främst Håkan Hellström & KENT! Sedan gillar jag också musik av Markus Krunegård, Säkert!, The Kooks, JJ, Billie the vision, Of monsters and men, Veronica Maggio, The knife, osv osv. Listan kan göras lång!
Vad gillar du för musik? Indie, svenskpop osv. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0