falling down is part of life, getting back up is living.

Denna dag har varit kaos, rent ut sagt. Inte min dag helt enkelt! Nu ska jag dricka iste, börja packa lite och se på någon film. Sjukt seg och tankspridd.Juste tatueringsidéerna börjar falla på plats också ska kolla tider på lördag.
 
Favoritfärg?
Lila.
 
Vad gjorde du för 15min sedan?
Läste bloggar och drack iste, precis som nu.
 
Vad har du druckit idag?
Kaffe, vatten, iste.
 
Har du förändrats mycket under senaste året?
Det känns som att jag förändras varje dag. 
 
Vad köpte du senast?
En sminkborste.
 
Vad är det för färg på din ytterdörr?
Vit.
 
Vad är det för väder hos dig nu?
Det är mörkt nu, men antar att det fortfarande regnar.
 
Favoritklädsel?
Min favvo kjol, nån fin tröja och converse. Eller klänning och Dr. Martens.
 
Favoritlåt just nu?
Någon från Tigerdrottningen, typ Svart snö.
 
Vad ser du om du tittar till vänster?
Ett fönster.
 
Vad ska du göra imorgon? 
Arbetsförmedlingen, sen på kvällen kommer Tobbe hit.
 
Kläder just nu?
Duschade nyss så nu har jag mjukisar.
 
Morgon eller nattmänniska?
Helt klart nattmänniska!
 
Stjärntecken?
Lejon.
 
Bästa konsertminnet?
Håkan i Slottskogsvallen - Gbg! ♥

Kommentarer
Postat av: Mathilda.

sv; Jag gör dom på en app på mobilen: Gifyo hihi
Skaffa, heter kklubbland där så bara kolla in och kommentera något så jag hittar dig där sen! :)

Svar: Okej, ska kolla in det sen. Tack söt! :)
isabell.

2014-05-09 @ 11:45:07
URL: http://fabriksfasader.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0