ingen ork - ingen tid.

Jag har bara ETT ord för denna dag...Kaos.
 
Jag förstår inte hur en sån liten sak som att byta ut foton i mina fotoramar på min fotovägg, kan bli en så jobbig sak! Det blir för mycket val och tar för mycket energi som min hjärna inte klarar av (i nuläget). Jag får panik!
 
Jag har stora lådor fulla med olika sorters foton. Jag fotar allt och detta är foton från hela mittt liv... Stora, små, svart/vita, polaroid, "ska till Björkö-foton" osv. För er låter säkert detta jättetöntigt, som en skitgrej, men faktum är att för MIG blir det kaos i huvudet. Jag vet inte om det är frågan om en diagnos, men jag kan verkligen inte förklara! Det blev för mycket, för många kort och för lite kontroll.
Allt slutade med att jag rivit ner hela mitt rum (tavlorna) och fick ställa tillbaka allt så som jag hade innan. Vilket jag inte minns.
Där står jag just nu och jag hatar mig själv för att känna SÅ starkt för en SÅ liten skit-sak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0