ja, jag har mens hurså? - clara henry.

ÄNTLIGEN! Jag förhandsbeställde just denna skönhet (↓) Jag som är så dålig på att läsa, detta är första gången jag faktiskt ser fram emot att läsa. Nu jävlar! 
Alltså Clara, Clara, Clara. Min förebild, trygghet, pepp och girlcrush. Typ!
Din personlighet, din humor, ditt utseende, ditt skratt, din göteborska! Hela du. Så jävla bra bara!
För att inte tala om dina åsikter och allt vad du gör för samhället. Hur du uttrycker dig om någon SÅ VIKTIGT OCH FINT som feminism och hur du pratar öppet om det tabubelagda ämnet mens. Fler borde vara som du Clara! ALLA måste förstå vilket patriarkat vi faktiskt lever i. Du förespråkar och gör skillnad om ämnen som är så förbaskat viktiga!
Tack Clara. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0