hundvakt över en helg. ♥

 
 







Som jag sa i tidigare inlägg så var jag hundvakt åt Isa och Mima i helgen som var.
Trots sjukt mycket hundhår från Mima och söndertuggade leksaker så njöt jag av varje sekund!
 
Jag bara ÄLSKAR dessa små varelser (hundar alltså..) Tänk jag som varit hundrädd större delen av mitt liv?! Men jag tog mig över det, jag KLARADE DET, och idag vill jag inget annat att skaffa en egen!
 
Tobbe var också här och det var så himla mysigt att gå kvällspromenader bara jag, Tobbe och vovvarna. ÅH. "Vill ha!!" (läs med Morran-röst) Vi alla 4 delade på min säng varje natt och det var SÅ mysigt, och...trångt..! Mima tog upp halva sängen och Tobbe andra halvan. Så jag och Isa låg nästan på golvet mitt i natten. Söta Isa som alltid ska vara i min famn!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0