ytliga listan.

1. Hur lång tid gör du dig iordning på morgonen?
Beror ju på vad man räknar med. Men jag vill gärna ha 2 tim från att jag vaknar tills att jag går hemifrån!
2. Och inför en utekväll då?
Beror ju också på, 4 tim kanske. Men då räknar jag med allt!
3. Vad har du för sminkrutin?
Först dagkräm och primer. Sen bas och ögon, sist brukar jag ta massa puder och ibland till sist läppstift.
4. Och hårrutin?
Lägger i hårolja i topparna och använder inpackning 1g/v. Annars det vanliga typ!
5. Hudrutin? 
 Tvättar ansiktet morgon och kväll. Tar ansiktsvatten på kvällen och sedan dag -och nattkräm! Sen även ansiktsmask 1 gång i veckan! 
6. Om du bara fick använda en sminkprodukt, vad skulle det vara?
Puder...eller nej, Maskara!
7. Vad är din favoritprodukt just nu?
Det varierar, se videon nedan. ↓
8. Vad tycker/önskar du att du var lite bättre på sminkmässigt?
Contouring och att lägga eyeliner!!
9.  Ändrar du sminket efter årstid?
Nja, inte direkt.
10. Är du ofta osminkad?
Ja! När jag inte har några planer eller är för lat så går jag alltid osminkad!
11. Berätta om en rolig smink/hår-anekdot.
När jag gick i 6:an försökte jag leka lite cool och målade svart kanal i vattenlinjen och hade nitarmband. På den tiden man skulle vara lite "punkare/emo"... HAHA.
12. Vem piffar sig finast av alla du vet?
Finns SÅ många, men Therese Lindgren är en av dom!
13. Ett absolut smink-nej?
Ett smalt streck till ögonbryn och "Fjortis-stilen"...Fyfan!
14. Sminkprodukt du önskar kunde uppfinnas?
Se videon nedan: ↓
15. Ett hemligt sminktips tack!
Har inget hemligt tips direkt, men om du vill att ditt läppstift ska hålla längre och vara lite mattare än vanligt lägg lite puder på läpparna först!
 
Här har ni svaren i videoformat:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0