Don't say words you don't mean

Jag känner att jag behöver skriva av mig lite. 

Det är med blandade känslor jag sitter och skriver det här, mest är det tårar som går åt just nu. 

Jag är så jävla ledsen att personer skriver att dom ska finnas där för Isabell  men sen när hon vill hitta på något och försöker styra upp något kul så helt plötsligt så är alla som har skrivit att dom "finns där för dig" borta.
 
Det gör mig så jävla arg och ledsen att se hur Isabell verkligen försöker styra upp något roligt på deras sommarställe men ingen bryr sig om henne.
 
Det gör mig så jävla ledsen att ingen verkligen tar sig tiden att lära känna Isabell, hon har socialfobi och det tar tid för henne att våga vara sig själv när hon träffar nya människor. 
Det gör mig så jävla ledsen att man väljer bort någon för att hon har socialfobi. 
Det gör mig så jävla ledsen att veta vad Isabell har gått igenom i sitt liv men att folk väljer att svika henne gång på gång.
 
Jag tog mig tiden att lära känna Isabell och det är inget jag ångrar, hon är verkligen världens  finaste person. Hon är så jävla roliga jag att vara med och man har det aldrig tråkigt när man är med henne. Men framförallt så bryr hon sig mer om ANDRA än sig själv. det är det som gör Isabell så unik. 

Men för att få träffa den rätta Isabell måste man ta sig tiden att lära känna henne. Det går inte att träffa henne 1 gång och tro att allt ska blir bra efter det. Det tar längre tid än så.Men jag är glad att jag fått lära känna Isabell hon är verkligen bäst. 

Jag sitter och gråter när jag skriver det här för jag blir så trött på alla som ska svika Isabell. 

Isabell du ska veta att jag alltid kommer finnas här för dig <3

   //Tobbe
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0